Σελίδες

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Ποιος είμαι που πάω….???????











Γεια χαρά σε όλους!
Τι κάνετε ελπίζω να είστε καλά όλοι γιατί καιρό έχω να μιλήσω με πολλούς από εσάς και δεν έχω νέα σας.
Πρώτα από όλα ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!
Επιτέλους μπορούμε να πούμε καλό χειμώνα!
Εικοσιπέντε μέρες για τα Χριστούγεννα και έχω και γαμώ την διάθεση….!!!!
Γιατί δεν ξέρω…. Θέλεις επειδή βγήκα από το καβούκι μου…;;;
θέλεις επειδή πέρασα μια μαύρη περίοδο…. ;;;;;
Θέλεις γιατί ξανά έμπλεξα τα μπούτια μου σε περίεργες γκομενοκαταστάσεις…;;;;
Δεν ξέρω…!!! Αλλά δεν το ψάχνω κιόλας μιας και…. ΜΕ ΛΕΝΕ GEOAMAN ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ….!!!!!!
Και επειδή όπως είπα έχω και γαμώ την διάθεση, θέλω να σας παρασύρω και εσάς μαζί μου και να σας καλέσω να με βοηθήσετε να λύσω κάποιες απορίες που με παιδεύουν εδώ και πολύ καιρό…


Απορία:

1η Από πού παίρνει ρεύμα το μπλε ηλεκτρίκ…..;;;;;;

2η Από πού κλάνει το μπαρμπούνι…;;;;;

3η Γιατι η κατσίκα πρέπει να μασάει ταραμά;;;;

4η γιατί υπάρχουν μόνο αίθουσες δεξιώσεων και όχι και αίθουσες αριστερώσεων ;;;;;

5η Όταν αδειάζει ο κάδος του pc τα σκουπίδια που πάνε;;;;

Όπως καταλάβατε ζω ένα δράμα…..
Θα ήθελα λοιπόν όσοι έχετε γνώση του θέματος να με διαφωτίσετε με τις πολύτιμες απαντήσεις σας….
Σας ευχαριστω….






7 σχόλια:

  1. Είμαι ο Δραπέτης και είμαι καλά!


    Κοίτα.. δυστυχώς δεν έχω την μόρφωση που χρειάζεται για να απαντήσω σε αυτά τα -ομολογουμένως- καυτά ερωτήματα που βασανίζουν την ανθρωπότητα εδώ και χρόνια..

    Καλά να περνάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχα και μια Κική με έριξε χρόνια φυλακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν εύχεσαι βρε να πεθάνουν οι γυναίκες, ποια θα σου απαντούσε στις ερωτήσεις σου τώρα; τς τς τς αχάριστε!

    Λοιπόν έχουμε και λέμε:
    1) Το μπλε ηλεκτρίν παίρνει ρεύμα από το θανατηφόρο κορμί που το φοράει.
    2) Ποιος σου είπε πως δεν έχει κώλο το μπαρμπούνι; Έχει! Από εκεί κλάνει!
    3)Η κατσίκα μασάει ταραμά γιατί νηστεύει!!!!!!
    4)Γιατί οι αριστεροί γιορτάζουν μόνο στους δρόμους με τα πανό στο χερι!
    5)Στην ανακύκλωση!

    Ειδες δεν ήταν δύσκολο!

    Χαιρομαι που σε διαβαζω ανεβασμένο! Παντα τετοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχεις πολλά στο κεφάλι σου εσύ αγόρι μου, γι' αυτό χάθηκες...
    Τώρα που έρχονται Χριστούγεννα να πας να εξορκιστείς, ναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιτελους! Αντε πια με αυτο το καβουκι... σε πλακωσε και μαυρα ματια καναμε..!
    Λοιπον... τα ερωτηματα ειναι φλεγοντα και θα απαντησω:

    1)Απο τα ηλεκτροστατικομαγνητικα (τα ποια?) πεδια που αναπτυσσονται στην ατμοσφαιρα.

    2)Το μπαρμπουνι μικρε "ανοητε" φιλε μου, δεν κλανει και γι αυτο ειναι ετσι... απο το ζορι του! :Ρ

    3)Γιατι το χαβιαρι ειναι ακριβο.

    4)Αυτο θα μου επιτρεψεις να το ψαξω πρωτα, αν και νομιζω πως η αποψη της Κουλας ευσταθει αρκετα!

    5)Τα σκουπιδια πανε στην χωματερη των bits και των bytes, οπου και ανακυκλωνονται.

    Αυταααα! Ελπιζω τωρα που ελαμψε η αληθεια στις αποριες σου, να νιωθεις καλυτερος ανθρωπος! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τί έγινες καλέ ποια σε χαντάκωσε έτσι και μπήκες σε τέτοιες σκοτούρες??

    Οπως καν να'χει σε θέλω ανεβασμένο
    (οχι και πάνω στο τραπέζι και στην
    πίστα μου κάνεις)
    έλα να το κάψουμε ντέ:))

    Καλό μήνα με θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εσένα ο ποδόγυρος θα σε φάει, να μου το θυμάσαι. Μέχρι μουστάκι θα σε βάλουν να ξυρίσεις αυτές!

    Ματς, μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή