Σελίδες

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Φραπε και άγιος ο Θεός!!!!!!!!!!!!!!!














Γεια και χαρά σε όλους!
Κατά καιρούς έχω αναφερθεί ξανά στο σκεπτικό που έχω όσον αφορά το ότι ο άνθρωπος πρέπει να κάνει «αποτοξίνωση» από τα πάντα…
Ε.. εγώ αυτό το διάστημα μου βγαίνει να κάνω από το internet και τα συναφή του.
Όχι ότι δεν έχω λιώσει από δουλειά και τρεχάματα αλλά να,,,, μιας και κάνει ωραίο καιρό και ξεκινάει η άνοιξη προτιμώ, τις ελεύθερες ώρες μου να την πέφτω σα κανα καφέ και να μαζεύω ήλιο.
Σας στέλνω τα φιλιά μου λοιπόν και της καλύτερες ευχές μου για να περνάτε όσο ποιο καλά γίνεται και να απολαύσετε όσο τον δυνατών περισσότερο την άνοιξη που έρχεται.

Σας παραθέτω και ένα γαμάτο βιντεάκι που ανακάλυψα πρόσφατα και έπαθα μεγάλη «πλάκα» με τους τύπους…
Δείτε μέχρι το τέλος, αξίζει!!!!!!!!








18 σχόλια:

  1. ήλιο εεε???
    την παρασκευή που θα έρθω πατρίδα θα σας παρακαλούσα ΟΛΟΥΣ να μείνετε μέσα για να μπορέσω να κλέψω όλη την ζέστη και το φως του εγώ για να μου μείνει μέχρι όταν ξαναεπιστρέψω...χαχα
    Καλημέρα από ένα μουντό Λονδίνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιες κανα φραπογαλο και για μας...

    Α! και που είσαι! Άπλωσε πόδια ... εγώ μόλις γύρισα από την ηλιο-θεραπεία...αλλά αν μπορούσα θα μάζευα κι άλλον!

    Τα φιλιά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @douli..
    Μην αγχώνεσαι.. έχει μπόλικο ήλιο για όλους.
    Άλλωστε μόνο αυτό μας έμεινε…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τους ήξερα αυτούς!Τί μπορεί να κάνει ο άνθρωπος, όταν έχει κέφια και ταλέντο ε?

    Καλά να περνάς!Εδώ από σήμερα βρέχει, αλλά κι εγώ μια από τα ίδια...Περιμένω την άνοιξη να μην κάθομαι μέσα καθόλου!!!

    Φιλιά γείτονα!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Καπετανισσα...
    Ετσι είναι...
    τα λουλουδια θέλουν πολυ ηλιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @porcupine...
    Είναι ίσως ότι καλύτερο καλλιτεχνικά έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό.
    Και εδώ είναι έτοιμος να βρέξει αλλά δεν πτοούμαι.
    Ο καιρός θα ξανά ανοίξει σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εεεεεεεετσι! Μια χαρα σε βρισκω! ;)
    Και εδω εχει τελεια ανοιξιατικη μερα σημερα και λεω κ εγω να ξεπορτισω! ;)
    Φιλιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και αν καλοκαιριάσει τι θα κάνεις θα λιώσεις στον ήλιο σαν παγωτό χωνάκι:))

    Φοβερό το βιντεάκι:))

    Φιλί θαλασσινό και χαλαράαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ πάλι λέω να κάνω αποτοξίνωση από μερικούς ανθρώπους. Μπας και καθαρίσει ο οργανισμός.

    Έναν μέτριο στο 4 παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Λόλα...
    Και καλα θα κανεις...
    Αντε να ξεμουχλιασουμε λιγο.. μετα απο τοσο νερο που φάγαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Γαμαει και Δερνει...
    Αν θελεις έρχομαι και εγω να βοηθεισω..
    Θα παρω και δυο παλουκια, ενα να βαραμε και ενα αλλο για να.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Γνωστος Αγνωστος...
    Τι λλλλλλε ρε... εννοειτε.
    ναι για......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. To βιντεάκι φοβερο πέρα και αυτό συμπλήρωμα στην ωδη του φραπέ φιλιάααα

    Πιστεύω εις έναν φραπέ

    Πιστεύω εις έναν φραπέ,
    αφρώδη, παγοκράτορα,
    ρουφηχτόν εκ καλάμου σπαστής,
    εις στομάχους πάντων ερριμένον.

    Και εις ένα αφρόγαλα, λευκόν, πηχτόν,
    του καφέ συνοδό, και λιπογενές
    το δια τον καφέ ποιηθέντα προ πάντων καπουτσίνο.
    Milk εκ βοδώς,
    αφρόν αληθινόν, εκ μιξερός ηλεκτρικού
    χτυπηθέντα, ού γεννηθέντα,
    ομοχρήσιμου του φραπέ
    δι ου το μάτι ορθάνοιξε.

    Τον δι' ημάς τους ανθρώπους
    και δια την ημετέραν εργασίαν
    φυτροθέντα εν καφεοδένδρων
    και μαζευθέντα εξ άρρενος εργάτου
    και αγοράσθη εξ εταιρείας
    και εσυσκευάσθηκε.

    Αγορασθέντα τε υπό ημών
    εντός μικρής σακουλίτσας
    ή κουτιού ή βαζακίου

    Και ετοιμάσθη τας πρώτας ώρας
    κατά τας πρωινάς.

    Και εισέπεσε εντός ποτηριού
    και ζαχαρώθηκε εκ κουταλιάς του γλυκού.

    Και πάλιν άφρισε μετά δόξης
    τσίτα κάνων κοιμητούς
    ώστε χουζουρίου έλθη το τέλος.

    Και εις το ρεύμα το πάγιον,
    το χρήσιμον, το μιξεροκινόν,
    το εκ της δεής επαραγόμενον
    το συν ψυγείου και θηκών συνεργαζώμενο,
    ωστε παρασκευαζώμενο,
    παγακίων και υδάτων ψυχρών.

    Εις μίαν, καφετερίαν, ομαδικήν και φιλικήν φραπεδοποσίαν.
    Ομολογώ εν τσίμπημα εις μπισκότου εκ του μπολ.
    Προσδοκώ τασάκι καθαρόν.
    Και να είναι η ζάχαρη λιωμένη.

    Αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α θα συμφωνησω, και εγω εκανα ενα χρονο αποτοξινωση απο το interneti.

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή