Σελίδες

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Γκαντεμια κριση κ σκυλισια ζωη.














Και σαν να μη μας φτάνανε όλα όσα τραβάμε εν καιρώ κρίσης μου χάλασε και το pc και το λαπ-τοπ.
Γαμω την γκαντεμιά μου…
Γιατί, γαμώ την τρόικα μου μέσα, όλα τα στραβά έρχονται μαζεμένα;
Τουλάχιστον με το λάπ-τοπ την έβγαλα με ένα κατοσταρικακι. Να δουμε τωρα τη ζημιά θα μας βγάλει το pc.
Κατά τα άλλα όλα πάνε κάνε καλά, δλδ δεν αλλάζει τίποτα, ανησυχία, αταξία και ανασφάλεια.
Δεν μου κάθεται και κανένα γκομενακι αυτόν το καιρό έτσι για να πω πως απασχολώ λίγο το μυαλό μου. Μου έκατσε όμως ένα πουρό προχθές! Η αλήθεια είναι πως προς στιγμήν το σκέφτηκα. Στη αναβροχιά καλό είναι και το χαλάζι... αλλά μετά από μία σύντομη συζήτηση με το (π…… ) μυαλό μου, το άφησα. Βεβαία μπορεί να φταίει και το ότι η ρακί που έπινα εκείνο το βράδυ (ευτυχώς) δεν ήταν και πολύ δυνατή!

Τέλος πάντων όμως δεν σκάω γιατί μέσα σε όλα αυτά μου ήρθε η επιθυμία να πάρω ένα σκύλο, μιας και που τώρα έγινα και άνθρωπος του αγρού και πάλι. Τουλάχιστον θα έχω κάποιον να με περιμένει με λαχτάρα και δεν θα μου ζαλίζει και ιδιαίτερα τον έρωτα. Άσε που αν είναι και λίγο μούρη μπορεί και να αποτελέσει και μια καλή γκόμενο-παγίδα
Δεν έχω αποφασίσει όμως τι σκυλί να πάρω.Έχετε καμιά καλή ιδέα…;;;;;;

4 σχόλια:

  1. Το χουν πάρει γραμμή πως θέλεις να απασχολείς το μυαλό σου γι αυτό δεν σου κάθονται!!!

    Λένε "γιατί να τον σκοτίσουμε τον άνθρωπο?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @NamNaira....
    Μακαρι να ηταν ετσι και να με αφηναν στην ησυχια μου. Βλέπεις το κακο ειναι πως γεννηθηκα να ταλαιπωρουμαι απο τις γυναικες γι' αυτο και ο θεος με εκανε κομμωτη. Τωρα τι συμβαίνει και δεν μου καθονται τελευταία δεν ξερω... μαλλον κατι ετοιμαζουν και αυτο ειναι που φοβαμαι πιο πολυ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα μίλησες σωστά.

    Όντως πρόκειται περί συνωμοσίας... πρόσεχε θα σου την "πέσουν"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ λέω να πας και να μαζέψεις κανένα αδέσποτο και όχι να τα σκάσεις για να'χει ονοματεπώνυμο!
    Ολο και κάποιο θα βρεθεί που θα'χει ανάγκη για φροντίδα και χάδια!

    Την κομμωτική δεν την εξασκείς εκεί να δείς πως θα κάθονται τα γκομενάκια:))

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή